Klacht Sierkussensonline.nl: Geld niet terug na retour zenden bestelling

Klachtnummer
# 72724
Gebruiker
S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 juni heb ik een online bestelling gedaan welke ik op 21 juni heb ontvangen. De kleur van de kussens bleek niet overeen te komen met de aangeboden kussens op de website. ik heb mijn onvrede uitgesproken via de mail voorzien van foto's van het kleurverschil en vermeld dat ik de kussens retour zou zenden. op 16 juli had ik nog steeds geen geld retour ontvangen terwijl de website aangeeft dit binnen 30 dagen terug te storten. Ik heb weer een mail gestuurd met mijn verhaal en de vraag wanneer ik mijn geld terug kan verwachten. ik werd direct gebeld door eigenaar Peter de Bruin die vroeg of ik de kussens in wilde wisselen voor andere kussens. Ik heb aangegeven dit niet te willen maar myn geld graag terug zou zien. Peter beloofde dit direct in orde te maken. Nu ruim 2 maanden verder heb ik sindsdien nooit meer wat gehoord en is het bedryf onbereikbaar. Dagelyks bel ik op maar de telefoon (en voicemails) worden niet beantwoord. Ook verschillende mails worden niet meer beantwoord

De oplossing

Ik zou héél graag mijn geld terug ontvangen. 2x €17,95 = €35,90 voor de kussens.

Daarbij vroeg sierkussensonline een bedrag van €7,95 voor verzendkosten wat een te hoog bedrag is aangezien ik het voor een lagere prijs retour heb gezonden, namelijk €6,75.
Het kost mij al ruim 2 maanden erg veel tijd, moeite en vooral energie om dagelijks in contact proberen te komen met sierkussensonline zonder resultaat. Denk hierbij ook aan de belkosten die ik hieraan kwijt ben. Als enige compensatie zou het fijn zijn dat sierkussensonline in de verzendkosten tegemoet komt en deze vergoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sierkussensonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sierkussensonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen