Klacht Siersgroep: monteur laat op zich wachten

Klachtnummer
# 251621
Gebruiker
Mart1
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Siers moet in opdracht van Regge Fiber hier de glasvezel controleren omdat er in het huis dat wij gekocht hebben geen signaal binnen komt.
na de officiele 5 dagen zouden ze eindelijk komen op maandag middag tussen 12 en 16 uur. om 16 uur maar eens gebeld en toen bleek dat het uitgelopen was en de monteur nu tussen 16 en 18 uur zou komen.
U begrijpt het al uiteindelijk is er helemaal geen monteur geweest. een volledige middag wachten voor niks. volgens de monteur heeft hij om 18.15 uur mijn voicemail ingesproken, helaas heeft mijn voicemail dat niet opgenomen????
Vandaag Siers gebeld want die was om 18.00 uur natuurlijk al niet meer bereikbaar. Het antwoord...........tsja de monteur komt vandaag tussen 14 en 17 uur. ik ben benieuwd.
Slechte service en nog slechtere afhandeling van klachten.

Gewenste oplossing

graag een excuus en een compensatie voor het stilleggen van mijn verhuizing voor een hele middag voor niks

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siersgroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siersgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen