Klacht Siersgroep: Verkeerde stekker eruit getrokken

Klachtnummer
# 183811
Gebruiker
Nicole
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit bedrijf is gisteren bij de centrale kast geweest op de hoek van de straat, en heeft denk ik de verkeerde stekker eruit getrokken waardoor wij zonder tv internet en vaste telefoon zitten, ik word van het kastje naar de muur gestuurd, mijn provider zegt de fout ligt bij siers telecom en siers zegt keihard we weten niet wie daar is geweest in de straat, dit vind ik vreemd omdat elk bedrijf toch weet wie waar de werkzaamheden uitvoert, dat kan denk ik niet zo moeilijk zijn.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk die stekker er weer in, kan niet zonder tv internet en telefonie ivm werkzaamheden via internet!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siersgroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siersgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen