Klacht Siezz.nl: Geretourneerde producten niet gecrediteerd.

Klachtnummer
# 542711
Gebruiker
Wietskekm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Producten besteld en een gedeelte geretourneerd. Netjes een mail gestuurd met producten die ik ging retourneren. Ineens krijg ik via afterpay een rectificatie met een bedrag van een product. Ik bel naar dit bedrijf toe en krijg te horen dat er broodkruimels op hebben gezeten. Dit is absoluut niet het geval. Heb de kleding savonds 1x gepast en gelijk terug gestopt in de tas en de dag erna geretourneerd. Volgens deze mevrouw zou het hier gebeurd zijn. Ik weet zeker dat dit niet het geval is maar dat is lastig te bewijzen. Ik ben van rechtvaardigheid en vind dit dan ook erg vervelend. Nu heeft mevrouw de spullen weer richting mij gestuurd zonder mij hierover in te lichten. Ook zoiets. Al met al heel erg vervelend en zou graag een juiste oplossing zien!

Gewenste oplossing

Dat ik niet voor dit artikel hoef te betalen ( afterpay)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Siezz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Siezz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen