Klacht Sigma Zorg: Komt de gemaakte afspraken niet na.

ibrahimb

Vanaf 07 april 2022 is mijn vaste thuishulp ziek, in de afgelopen 3 maanden vanaf 07 april 2022, in plaats van 11 weken huishoudhulp, heb ik maar 6 weken huishoudhulp gekregen, heb ik 5 weken huishoudhulp gemist. Ook in deze week heb ik geen huishoudhulp gekregen, onder het voorwendsel dat ze een personeelstekort hebben, zoals altijd gebeurt. De zorgverlener geeft allen om zijn klanten die de zorg zelf kopen om ze niet kwijt te raken. Wat betreft de klanten die door de gemeente worden betaald voor zorg, ze worden vaak verwaarloosd. Zeker nadat de gemeente de verlenging van het contract voor de zorgverlener heeft opgezegd. Ik krijg geen antwoorden op mijn vragen. Er wordt steeds beloofd dat ik terug gebeld wordt, maar dat gebeurt niet. Slechte communicatie met een bedrijf dat zijn afspraken niet na komt. Op een vriendelijke manier vraag ik de zorgverlener zicht aan de gemaakte afspraken te houden tot eind 2022.

Afspraken na komen, vaste vervangende huishoudhulp, reageren schriftelijk op mijn klacht, niet telefonisch, problemen oplossen.

Ook een klacht indienen over Sigma Zorg?