Klacht Signature: Bezorging

Klachtnummer
# 11686
Gebruiker
Carline Jasperse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 14 augustus heb ik een bestelling geplaatst van €30,40 bij de webshop Signature Fashion. Het artikel zou ik 8-15 werkdagen ontvangen. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Er staan geen adres/contact gegevens op de website, alleen een e-mail adres waar ik al een paar keer naar heb gemaild. Helaas heb ik nog steeds geen reactie en nog steeds geen pakje. Ik ben erg benieuwd waar mijn pakje is!

De oplossing

Ik zou graag contact willen hebben met een medewerker van de webshop.

2 reacties

  1. Auteur
    Signature
    Datum
    Geachte Carline,
    Wij hebben tot op heden uw bericht op deze website niet gelezen. Ik kan hierbij bevestigen dat uw e-mail afgelopen week is beantwoord. Omdat wij uw bestelling al verwacht hadden te ontvangen, hebben wij deze de afgelopen week moeten traceren. Als gevolg hiervan heeft het antwoord op uw e-mail enkele dagen op zich laten wachten. Ik raad u aan via e-mail met ons te communiceren. Ik verwijs u daarom graag naar de door ons verstuurde e-mail, waarin informatie met betrekking tot uw bestelling is vermeld. Wij streven ernaar om onze e-mails binnen 48 uur te beantwoorden. Wij hopen op een goede afloop, en hopen u z.s.m. te mogen verblijden met uw bestelling!Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag. U kunt contact met ons door te reageren op onze e-mail, of door te mailen via het contactformulier op onze website.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Signature
  2. Auteur
    Carline Jasperse
    Datum
    Beste medewerker van Signature,ik dank u hartelijk voor het reageren op mijn mail en op het bericht hier. Dit vind ik erg vriendelijk. Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen maar zie hem graag tegemoet komen.Mvg,
    Carline Jasperse

Ook een klacht indienen over Signature?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen