Klacht Signature: Geen reactie op meerdere e-mails, items nog steeds niet ontvangen!

Alicia K.

Ik bestel graag online. Kwam op deze website terecht (www.signaturefashion.nl) en vond het er goed uit zien op het eerste gezicht, leuke items, goede prijs. Dacht even uit proberen. Twee items besteld, op 19 februari, werd aangegeven dat het 8-15 werkdagen zou duren. Geen probleem, heb wel geduld... Vervolgens is het de 11e van maart, nog niks ontvangen, geen items, geen bericht, toch wel nieuwsgierig waar de items blijven... Mail gestuurd, niks ontvangen. Volgende dag maar wéér een mail gestuurd en een bericht op facebook, just in case, check vandaag mijn e-mail, weer niets ontvangen. Vandaag de 'Chat Online'-functie geprobeerd, die normaal online moet zijn tot 17.00 uur, het was 14.00 uur en het stond op 'Offline'. Wel bericht achter gelaten en nog één e-mail, ook rondgezocht voor een telefoonnummer of iets, dit is er helaas niet... Nu een beetje ontwetend in wat mijn volgende stap moet zijn, via iDeal de betaling vooraf over gemaakt, ook geen klanten of factuurnr. ontvangen!

Graag mijn items een keer ontvangen of i.i.g. dat er contact met me wordt opgenomen! Beetje schandalig dat er op deze manier met betalende klanten wordt omgegaan, een bericht sturen is één kleine moeite en zo behoudt je klanten wel... Zag online ook dat ik niet de eerste was!

Signature is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Signature?