Opgelost door Signquest: besteld en per direct vooraf betaald doch nog steeds niet ontvangen, noch info over leveringsstatus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 339475
Gebruiker
Wibo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee grote magneetstickers voor op de autodeuren (na)besteld (na een eerste, snelle en correcte levering) en vooraf per direct betaald op 14.11, doch actueel (ruim een maand later) nog steeds niet ontvangen, noch info over de leveringsstatus na herhaalde vriendelijke verzoeken tot info daarover.

Er werd 10% korting op de nabestelling gegeven omdat één van de magneetstickers van de eerste bestelling niet goed hechtte en tijdens het rijden van de wagen is gevlogen. Men ontkende in communicatie bij de nabestelling dat dit technisch mogelijk was.

Geen enkele wedercommunicatie, noch per e-mail noch telefonisch, tenzij men een (nieuwe bestelling) plaatst.

De oplossing

Gewoon het bestelde en betaalde alsnog leveren. Ik zou het appreciëren mocht er enige verontschuldiging bij gegeven worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Signquest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wibo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met dank voor de bemiddeling. Het bestelde werd vandaag afgeleverd. Nog net op tijd voor de eindejaarsperiode om als geschenk te kunnen worden gegeven.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?