Klacht Silverline Verhuur: Geen reactie op bewijs

Klachtnummer
# 269839
Gebruiker
Redouanm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Motor gehuurd bij dit bedrijf na een paar uur te hebben gereden ging de motor niet sneller dan 30km per uur. Nadat Silverline de motor heeft opgehaald en dagen later met de conclusie kwam dat de koppeling was doorgebrand met foto's via de mail hebben ze dit toegezonden hierbij werd mijn borg €745,- ingehouden. Nadat ik een brief heb opgesteld met juridisch advies voor bewijs dat het door mij is gekomen hebben zij hier geen gehoor aan gegeven. Weken later heb ik ze gebeld om te vragen hoe het verder gaat hebben ze aangeven dat de motor naar het bedrijf (Kawasaki) is gebracht voor onderzoek ze zouden het een week later laten weten nu een maand later nog steeds niks van hun vernomen.

De oplossing

Of met bewijs komen dat het probleem daadwerkelijk door mij is gedaan. Of de borgsom terugkeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Silverline Verhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Silverline Verhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen