Klacht Silverline Verhuur: Last minute annulering bruidsvervoer - niet nakomen getekende overeenkomst

Klachtnummer
# 176311
Gebruiker
Davina1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16-4l jl. is met Silverline overeengekomen dat wij voor onze bruiloft op 18-6 een motor met zijspan zouden huren. Op 17-6 om 16.00 werd onze voicemail ingesproken dat de motor al een week in onderhoud zit, maar dat de motor niet op 18-6 gereed zou zijn. Excuses en meedenken over een alternatief bleef uit, pas na lang aandringen en overleg werd ons een BMW cabrio aangeboden. Pas na lang aandringen werd ons een korting van 50% op de auto en bezorgkosten van 150 euro aangeboden.
Op 18-6, toen de cabrio werd afgeleverd, is met degene die de cabrio heeft afgeleverd OVEREENGEKOMEN en ONDERTEKEND dat de bezorgkosten van 150 euro NIET in rekening gebracht zou worden. Inmiddels hebben wij de borgsom terug ontvangen, echter zonder de overeengekomen 150 euro extra korting.
Inmiddels hebben wij contact gezocht met Silverline. Zij geven aan dat degene die het bedrag op de overeenkomst heeft doorgestreept, de transporteur is en niet iemand van Silverline zelf.

De oplossing

We willen de overeengekomen 150 euro teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Silverline Verhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Silverline Verhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen