Klacht Sima Installatietechniek: Lak van nieuwe radiator bladdert af en we krijgen geen reactie laat staan een oplossing.

content Niet opgelost
roest65

De lak van onze nieuwe radiator is na 3 jaar al aan het afbladderen. Op 22 november 2018 gaven wij deze klacht al door aan SIMA Installatietechniek.
SIMA verwees de klacht door naar Brugman. Die lieten niks van zich horen. Daarna liet SIMA ook niks meer horen, ook al hebben wij op 30 01 2019 nog eens aan de bel getrokken. Geen reactie van SIMA. Wij hebben de klacht daarna nogmaals op 18 juni 2019 aan de onderhoudsmonteur van SIMA (die hier was voor de jaarlijkse controle) doorgegeven. Hij maakte foto’s en noteerde eea in zijn systeem en zou het doorgeven. Geen reactie daarna van SIMA.
De lak van onze radiator bladdert steeds meer af.

We willen dat de radiator wordt vervangen.

Sima Installatietechniek
    Beste heer,

Nogmaals onze excuses voor de verlate reactie!
    Ik heb vernomen dat er al contact met u is opgenomen en dat het probleem wordt opgelost.

SIMA Installatietechniek

roest65
SIMA heeft excuses aangeboden en toegezegd de radiator binnenkort kosteloos te komen vervangen. Dat is inmiddels gebeurd maar de verkeerde maat werd geleverd. Nu dus weer aan het wachten op een vervolg.

Ook een klacht indienen over Sima Installatietechniek?