Klacht Sima Installatietechniek: Lak van nieuwe radiator bladdert af en we krijgen geen reactie laat staan een oplossing.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 382294
Gebruiker
roest65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De lak van onze nieuwe radiator is na 3 jaar al aan het afbladderen. Op 22 november 2018 gaven wij deze klacht al door aan SIMA Installatietechniek.
SIMA verwees de klacht door naar Brugman. Die lieten niks van zich horen. Daarna liet SIMA ook niks meer horen, ook al hebben wij op 30 01 2019 nog eens aan de bel getrokken. Geen reactie van SIMA. Wij hebben de klacht daarna nogmaals op 18 juni 2019 aan de onderhoudsmonteur van SIMA (die hier was voor de jaarlijkse controle) doorgegeven. Hij maakte foto’s en noteerde eea in zijn systeem en zou het doorgeven. Geen reactie daarna van SIMA.
De lak van onze radiator bladdert steeds meer af.

De oplossing

We willen dat de radiator wordt vervangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Sima Installatietechniek
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer,

    Nogmaals onze excuses voor de verlate reactie!
    Ik heb vernomen dat er al contact met u is opgenomen en dat het probleem wordt opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    SIMA Installatietechniek

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roest65
Datum
Uiteindelijke oplossing
SIMA heeft excuses aangeboden en toegezegd de radiator binnenkort kosteloos te komen vervangen. Dat is inmiddels gebeurd maar de verkeerde maat werd geleverd. Nu dus weer aan het wachten op een vervolg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sima Installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen