Klacht Simon Levelt: Krijg mail van bedrijf dat er alleen op 10 oktober 2014 op die dag 10% korting is bij aankopen.

Hamilton

Krijg op 10 oktober mail dat op die dag men 10% korting krijgt bij aankopen op hun website (koffie en thee). Dus direct aan de slag. Kopen 4 kg koffie (waarbij al bij de aankoop een korting wordt gegeven omdat het grootverpakkingen zijn), maar dat heeft niets te maken met de kortingsactie. Als ik wil afrekenen kan ik de kortingscode niet invullen en kan dus niet opteren voor 10% korting. Denk foutje website en mail dat ik de korting niet heb mogen ontvangen of dat gecorrigeerd kan worden.
Reactie van bedrijf: " De kortingscode was geldig voor 250 gram en 100 gram thee.
Verder stelt men dat ik al korting heb gekregen.
Ik reageer dat in de mail staat: " Het is vandaag Dag van de Duurzaamheid. Dit vieren we met 105 korting in onze webwinkel". Men is toch niet bereid te korting te geven, alhoewel zij aangeven dat men wellicht niet duidelijk was.

Ik vind dat ik recht heb op de 10% korting (zijnde Euro 6,62) desnoods in de vorm van tegoedbonnen

Wij vinden dat Simon Levelt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Simon Levelt?