Klacht Simon Levelt: slechte thee: klantenservice reageert niet

Klachtnummer
# 555193
Gebruiker
S. Schleim
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in hun winkel hier in Amersfoort eerder dit jaar een proeverij van drie groene thees gekocht en van de lekkerste nu 1kg via hun website besteld. Die thee is echter niet dezelfde als toen in de winkel. Ik denk dat de medewerker een van die stikkers verkeerd heeft geplaatst. De klantenservice reageert niet. Ik vroeg om tenminste de 500g die ik nog niet heb geopend terug te nemen.

Gewenste oplossing

zie boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Simon Levelt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simon Levelt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen