Klacht Simpel: 5uur voor volg term blokkade op mijn tel altijd alles betaald

ferrydisaster

heb een abonmnt bij simpel.nl sinds april 2012 heb al eerder in het begin onenigheid gehad over service van hun betreft alles in rek brengen als je klantenservice belt want gaat gewoon van je beltegoed af ondanks dat je 30 min moet wachten.
nu kom ik met het volgende ik heb een bundel van 800mnt heb altijd alles netjes bet.
heb zelfs rek gehad van 120euro was nooit geen probleem en nu sluiten ze mij 5u van te voren van mijn nwe bundel omdat ze eerst 100euro moeten hebben omdat ik boven de 80euro uitkom ik ken alles overhandigen wat bet betreft. kan dit zomaar ? oja bij het afsluiten van het contrakt heb ik al op hun wens 50euro overgemaakt voor het geval dat ik boven de bundel uit zou komen en dat is altijd goed gegaan tot nu terwijl de rek van vorig jaar hoger waren dan dit jaar dus wat moeten ze nou??? kunt u mij hiermee helpen???

erkenning van het probleem in hun systeem en mij niet behandelen als een wanbetaler

Simpel
    Beste klant,Voor het bellen naar de klantenservice wordt 35 cent per gesprek in rekening gebracht. Ook als het druk is blijft het bedrag op 35 cent staan. Graag wil ik u mijn excuses aanbieden voor het feit dat u lang heeft moeten wachten op een medewerker.Uit uw bericht begrijp ik dat uw vraag over het gebruikslimiet van Simpel gaat. Hieronder zal ik dit proces uitleggen:Het gebruikslimiet is bedoeld om klanten te beschermen tegen hoge kosten die kunnen ontstaan.Aan het einde van elke maand betaalt u de abonnementskosten van die maand, plus de eventuele verbruikskosten van de maand daarvoor. Als uw verbruik in de maand juli oploopt tot 50 euro, wordt een voorschot gevraagd voor op de factuur van juli, die eind augustus uitkomt. Wanneer u het voorschot heeft voldaan, wordt blokkade van de simkaart voorkomen, en als deze al geplaatst is wordt de blokkade verwijderd. Het voorschot wordt op de factuur van de maand waarin uw verbruik is opgelopen in mindering gebracht(factuur van juni komt eind juli uit, factuur van juli komt eind augustus uit). Als u het voorschot betaalt, wordt uw limiet verhoogd naar 100 euro buiten de bundel. Om die reden heeft u vorig jaar het verzoek ontvangen om 50 euro te betalen en dit jaar 100 euro. Dit proces is automatisch, en verzoek om een voorschot of blokkade van de simkaart wanneer het verbruik oploopt kan dus ook een uur voor de nieuwe dag van de maand begint gebeuren.
    Ik hoop uw vraag hiermee te hebben beantwoord.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?