Opgelost door Simpel: 2G netwerk wordt gestopt zonder alternatief te bieden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 539232
Gebruiker
p.abbinkspaink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat per 1 juni 2021 het niet meer mogelijk is om met mijn 2G telefoontoestel via het Simpel netwerk te telefoneren.

Mijn abonnement loopt al enige jaren en is voor het laatst in mei 2020 verlengd voor twee jaar

Toen is mij NIETS gemeld dat 2G opeens zou worden gestopt per 1 juni 2021

Nu wil ik dat mijn 2G telefoon gewoon bruikbaar blijft. Indien u dat niet wilt regelen is er sprake van wanprestatie.

Ik ben 85 jaar oud en heb geen zin in weer een ander telefoontoestel

Het is heel goed mogelijk om ná 1 juni 2021 met 2G te telefoneren. Andere providers, KPN, Youfone enz enz blijven dit gewoon aanbieden.

Van uw medewerker Romano begreep ik dat u weigert mijn telefoonnummer naar Youfone over te dragen.

Hierom vraag, zo nodig sommeer, ik u er zorg voor te dragen dat ik mijn telefoon ook na 1 juni 2021 ongestoord kan blijven gebruiken.

De oplossing

Continueren 2 G ondersteuning
Kosteloos telefoontoestel wat wél met 3G werkt
Kosteloos overstappen op Youfone faciliteren

1 reactie

  1. Auteur
    p.abbinkspaink
    Datum
    Ondanks het bericht van 31 mei !!!! van Mike heeft Simpel het voor Youfone nog steeds niet mogelijk gemaakt mijn telefoonnummer over te nemen. Waarom duurt dit zo lang?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
p.abbinkspaink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Simpel heeft na veel aandringen het 06 nummer vrij gegeven
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen