Klacht Simpel: 6040 sms

Klachtnummer
# 88600
Gebruiker
Danielle
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik zie net dat er op 1 nacht tegen 01.30, 2 keer een "sms" naar 6040 te zijn gegaan en ik weet niet wat dat is en ik kan er niks over vinden. Maar ik wil voor die onverwachte kosten niet opdraaien.

Gewenste oplossing

Een simpele en veilige manier een blokade voor een sms naar bijvoorbeeld 6040

2 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Dontje,Bedankt voor het achterlaten van een reactie. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U wordt via email op de hoogte gehouden van de status, Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Simpel
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Dontje,Inmiddels heeft u van ons een email ontvangen met een afhandelvoorstel voor uw klacht. Wij zullen de kosten voor de sms'jes naar het nummer 6040 vergoeden. Daarnaast hebben wij u geadviseerd een belplafond in te stellen zodat uw kosten nooit hoger uitvallen dan u wenst.Wij hopen de klacht hiermee naar wens te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen