Klacht Simpel: Abonnementsgeld gaat door terwijl telefoon zoek is.

meni@planet.nl

Onze oudste dochter had een abonnement bij Simpel, maar heeft in april 2013 haar telefoon verloren. Telefoon is niet meer terug gevonden.
Ze heeft daarna een andere telefoon gekocht bij een andere provider.
Onze dochter heeft toen helaas haar abonnement bij Simpel niet opgezegd en daarom heeft Simpel dik 3 jaar lang iedere maand 12,72 euro van mijn rekening afgeschreven.
Dit terwijl er dus niet werd gebeld met de telefoon.
Wat ik niet begrijp is waarom Simpel mij niet heeft gebeld of gemaild met de boodschap dat zij wel iedere maand 12,72 euro van mijn rekening incasseerde, terwijl er helemaal niet werd gebeld met de telefoon.
Op deze manier heb ik de afgelopen jaren dus totaal 470 euro ! betaalt aan Simpel terwijl ik er niets voor terug heb gekregen.
Wat mij betreft is dit onbegrijpelijk voor een bedrijf als Simpel en zeer klant onvriendelijk.

Compensatie voor de kosten. Ik heb ca. 470 euro ! betaalt terwijl er nooit met de telefoon is gebeld.

Simpel
    Beste meneer van der Meer,

Ik begrijp uiteraard dat het erg vervelend is dat u betaalt voor een abonnement welke u niet gebruikt. Echter is de opzegging van een abonnement volledig de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Wij hebben voor uw recente verzoek tot opzegging nooit eerder een verzoek ontvangen en er is dus geen reden geweest om het abonnement op te zeggen. Verder heeft maandelijks van ons een e-mail ontvangen, waarin werd aangegeven dat uw factuur klaar stond.

Zoals eerder aangegeven is een opzegging volledig de verantwoordelijkheid van een klant en niet de verantwoordelijkheid van Simpel. Wij zullen uw verzoek tot compensatie derhalve niet inwilligen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Casper

Simpel