Klacht Simpel: beeindiging abbonnement Simpel

# 21963
Anoniem

Per 21 februari 2013 wordt mijn abbonnement bij Simpel beeindigd. Ik heb Simpel een maand eerder aangeschreven met het verzoek mijn abbonnement per direct te beeindigen en mij een eindfactuur te mailen, met daarop alle kosten die ik nog had en daarbij zoals gebruikelijk ook de resterende maanden die ik nog zou moeten betalen omdat ik het abbonnement dus voortijdig beeindigd had. Toen ik recentelijk inlogde op mijn nog lopende pagina zag ik dat Simpel tot bijna € 90,00 aan herinneringskosten heeft doorberekend en mijn abbonnemt heeft door laten lopen. Ik verbaas mij hier heel erg over. In plaats van mijn abbonnement direct op te zeggen en een eindfactuur te maken hebben ze diverse facturen opgemaakt en ook diverse herinneringkosten doorberekend dit lijkt mij niet echt de bedoeling en een zeer makkelijke manier om mij als klant voor onnodige kosten op te laten draaien.

Ik verzoek jullie om zoals ik eerder gevraagd heb een eindfactuur op te stellen en de herinneringskosten te laten vervallen.

Simpel
    Beste mevrouw Gaddum,Volgens het contract zou uw abonnement per 14-2-2013 aflopen. De betaalachterstand is echter al in november 2012 ontstaan, waardoor er herinneringskosten in rekening zijn gebracht. Om te voorkomen dat de openstaande facturen naar het incassobureau worden doorgezet zullen wij factuur 18855392 afboeken uit coulance. Voorwaarde is wel dat de resterende openstaande facturen per omgaande voldaan worden. Uw abonnement is nu per 21-2-2013 beëindigd.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?