Klacht Simpel: beeindiging van abbonnement na ontevredenheid

Klachtnummer
# 10143
Gebruiker
Mia Huges
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn abbonnement beeindigen nadat ik ontevreden ben over het abbonnement. Ik heb al herhaaldelijk aangegeven dat ik niet eens kan inloggen om specificatie van mijn rekening te kunnen zien. Ik krijg dan een nieuwe inlogcode om er wel in te kunnen gaan. Helaas kom ik er dan nog niet in. Laats moest ik naast mijn abbonnemenst kosten extra 50 Euro betalen. Ik heb gevraagt of ze mij hierover een specificatie kunnen sturen . Echter kreeg ik weer een mail met code die niet werkt om op internet naar specificatie te kijken. Nu wil ik het abbonnement opzeggen, heb inmiddels een andere. omdat ik het niet vertrouw Simpel verder te gebruiken. Ze hebben mij laten weten dat het abbonnement voor 2 jaar geld. Hoe kan ik dit abbonnement beiendigen?

De oplossing

een maand opzegtermijn en geen twee jaar.

2 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste klant,Sinds kort neemt Simpel de klachten in behandeling die via Klachtenkompas.nl zijn aangemeld. Om de juiste service te kunnen bieden hoor ik graag of uw ingezonden klacht al is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn wil ik u vragen om dit aan te geven, dan ben ik u graag zo spoedig mogelijk verder van dienst.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel
  2. Auteur
    Mia Huges
    Datum
    Ben net terug van vakantie vandaar mijn late reactie. Simpel heeft mij een nieuw inlog code gestuurd. Hier heb ik echter geen interesse meer in . Aangezien ik al maanden niet met inlogcode bij mijn gegevens kan komen. Ik wil nu inmiddels gewoon mijn abbonnement opzeggen.Met vriendelike groeten Mia Huges

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen