Klacht Simpel: Belachelijke kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348802
Gebruiker
JaCo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het verloop van onze Simpel ervaring :

Op onverklaarbare wijze zijn mijn vrouw en ik ( beide klant bij Simpel ) nu ruim 130 Euro aan Mb’s verder in 2 mnd.
( incl. Buiten Europa in rekening gebrachte Mb’s)

Ik ben weliswaar 72 jaar maar wel met een ruime ervaring op IT gebied en jaren gebruik makend van mob. Telefonie.
Deze kosten zijn belachelijk !!

Gang van zaken :

In Azie is mijn Simpel Simcard, zoals gewoonlijk, direct op airport Bangkok vervangen voor een Thaise Simcard , dit door een medewerkster van de lokale provider DTAC.
( doet dit de hele dag voor toeristen en kent de procedure uitstekend! )
en
mijn vrouw liet de volgende dag hetzelfde elders doen : resultaat totale kosten bij Simpel : 2 x40 Euro verbruik van 8 !!! Mb’s / pp….


1 Maand later terug in Nederland:
In het verhaal van febr. 2 was de SIM niet aanwezig in de telefoon tijdens de vlucht( ik was een gewaarschuwd mens !! )
Na de landing de tel aangezet met Simpel Sim erin.

Geen App’s in gebruik , Backup alleen bij WiFi ingesteld enz enz. ( Slechts 4 WhatsApp teksten verstuurd met info over de landing )
Simpel App vermeldde na 1/2 uur een verbruik 108 mB gebruikt in NL ….is voor elkaar dacht ik !
Kort daarna een sms : 1.33 Gb verbruik !!!
Zo’n downloadsnelheid zou mooi zijn trouwens.
( ik Game niet en kijk geen Youtube films )

mijn opmerking:
Zomaar Mb 's in rekening brengen zonder bewijs ....heeeel vreemd
dit moeten heel veel mensen te horen krijgen, misschien wordt er dan gereageerd door die " club"





De oplossing

Op z'n minst de kosten samen delen !!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JaCo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Eigen schuld. Standaard antwoord....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen