Opgelost door Simpel: belofte technisch onderzoek naar niet kunnen smssen word niet gehouden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 259985
Gebruiker
Anneke van den Bongaard
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Kan sinds november 2016 niet meer smssen naar cuba Heb nadat ik terug kwam in maart vanuit cuba -waar ik zelfs niet kon bellen -- al tig keer contact gehad met simpel . Moet iedere keer test smsjes versturen die me geld kosten , maar niet aankomen , maar iets van zich laten horen of met een oplossing komen ho maar . Elke keer als ik bel zijn ze de smsjes kwijt die ik gestuurd heb hoewel ze in mijn overzicht staan .

Gewenste oplossing

Ofwel kan ik vanaf nu weer met cuba smssen of kosteloos mijn abonnement op kunnen zeggen met nummer behoud en de gemaakte kosten voor "technisch onderzoek " terug krijgen .
Geboden oplossing
Vergoeding gemaakte sms kosten tbh vd technische dienst en de mogelijkheid op per direct over te stappen met nummerbehoud. Op 26 mei stap ik met nummer behoud over dus dat gedeelte van de oplossing is nagekomen , nu nog de gemaakte kosten vergoed . OP 21 mei ben ik overgestapt naar een andere provider en op 26 mei is mijn nummer overgezet . Dat gedeelte is opgelost . Via automatische incasso zijn de abonnementskosten van 1 t/m 31 mei en sms kosten naar het buitenland betaald , maar heb nog steeds Geen terugbetaling/verrekening van de gemaakte kosten mogen ontvangen . Vandaag 22 juni nog steeds de gemaakte kosten nog steeds niet terug ontvangen , ben bang dat dat ook niet gaat gebeuren , want normaal werd er rond de 18e vd maand de abonnementskosten geind ,zoals ook in mei maar toen werd er niets verrekend , dus hoopte deze maand de gemaakte kosten terug te ontvangen maar helaas tot nu toe niets .
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw van den Bongaard,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet in staat bent om sms-berichten te versturen van en naar Cuba en dat uw melding tot op heden nog geen resultaat teweeg heeft gebracht.

    Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad om uw melding te bespreken en verder in behandeling te kunnen nemen. Daarbij heb ik met u afgesproken om u frequenter te blijven informeren over de verloop van ons onderzoek. Ook heb ik u een tegemoetkoming aangeboden voor de kosten die u tot op heden heeft gemaakt.

    Ook heb ik de gemaakte afspraken vastgelegd in een e-mail. Deze zult in binnen enkele minuten ontvangen op het bij ons bekend e-mailadres.

    Ik zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen wanneer ik meer heb vernomen van onze technische dienst.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel
  2. Auteur
    Anneke van den Bongaard
    Datum
    Ik heb contact gehad met simpel en na eindelijk geluisterd te hebben zijn ze er achter dat er geen roaming contract voor sms met cuba meer is . De sms die ik voor hen moest versturen zal ik vergoed krijgen is mij beloofd , maar nu wachten tot of ik mijn contract kan beeindigen of dat er weer een roamingcontract voor sms met cuba komt .Maar hoe het ook afloopt ik ga weg bij simpel want totdat je hier post wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er totaal niet geluisterd of wat gedaan .
  3. Auteur
    Anneke van den Bongaard
    Datum
    Vandaag een mail vd klantenservice gekregen dat ze het probleem niet kunnen oplossen en da ik als ik wil per direct over kan stappen Daar heb ik dan na datum email 3 maanden voor en daar zal ik dan ook zeker gebruik van maken .Ga er van uit dat de toegezegde vergoeding voor de kosten die ik gemaakt heb gewoon verrekend worden .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen