Klacht Simpel: EngelandGeen internet- niet bellen- slechte verbing

LindaO

2 weken in Engeland geweest op diverse plekken. Heb zeker 2 telefoontjes kunnen plegen met hele slechte verbinding. Voor de rest kreeg ik een Engels sprekende dame die aangaf dat ik geen recht had om te bellen. Internet ging heel moeizaam. Diverse keren met een andere telefoon klantenservice gebeld. Standaard oplossingen allemaal doorgevoerd. Na een onvolledige melding nog een keer alle tijdstippen, plaatsen en websites doorgegeven. In het scherm van de klantenservice staat dat als laatste onze onvolledige melding van 8 augustus (toen waren wij allang weer in Nederland). Waarom bieden jullie niet direct een nieuwe Simkaart aan? Iedereen kan op zijn vingers natellen dat als het niet aan jullie lijnen ligt, het aan mijn techniek moet liggen dus is de Simkaart niet in orde. Waarom laten jullie mij doormodderen? Behoorlijk klantonvriendelijk. Bovendien zijn er situaties geweest dat ik mijn telefoon echt nodig had. Ik heb hoop op verbetering eigenlijk opgegeven.

Ik wil dat ze andere procedure doorvoeren voor het oplossen van genoemde klachten, ik ben namelijk niet de enige zo te zien op de website. Ik kan door mijn lange abonnement bij Simpel per maand van het abonnement af, maar daarmee is het bedrijf nog niet haar probleem af. Of ligt het niet aan mijn Simkaart? Dan zou het helemaal naar zijn al die oplossingen die zijn aangedragen en uitgevoerd!

Simpel
    Beste mevrouw Moolenaar,

wat vervelend om te lezen dat er zoveel problemen waren met het abonnement in Engeland.
    Wij moeten altijd een standaard procedure afhandelen, wanneer wij een bepaalde melding van een klant krijgen. Dit doen wij om op die manier alle mogelijke problemen uit te sluiten.
    Zo vragen we altijd eerst om de instellingen te controleren, zodat we weten dat het probleem niet aan het toestel ligt. Om deze reden vragen wij ook de simkaart in een ander toestel te proberen. De drie voorbeelden vragen wij, zodat wij kunnen uitzoeken of het probleem zich wellicht op netwerkniveau bevind.
    En zo heeft elke stap zijn reden.
    Het is dus niet mogelijk om zomaar een nieuwe simkaart op te sturen, voordat het probleem verder onderzocht is. Ik ga er vanuit dat u dit kunt begrijpen, simkaarten kosten helaas ook geld.

Ik snap dat het zeer vervelend is als je op vakantie bent en je kan je abonnement niet optimaal gebruiken. Vandaar dat mijn collega's er alles aan gedaan hebben om u zo goed mogelijk te helpen en alle mogelijke oplossing te geven.

Ik verzoek u daarom dan ook om, wanneer u weer problemen ervaart in het buitenland, weer contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan opnieuw een onderzoek instellen om te achterhalen waar het probleem zit en dan eventueel wel een nieuwe simkaart opsturen, als dit het probleem zal oplossen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel
    LindaO
    Beste Laura, het is helaas niet what you see is what you get. Wij hebben over een dag op 3 verschillende plekken, 3 verschillende tijdstippen, 3 verschillende website trachten te bezoeken. U kunt waarschijnlijk zien in mijn simpel wanneer dat geweest is want van de meeste momenten dat we getracht hebben om verbinding te maken wordt standaard 1 cent genoteerd. Een van uw collega's (lang aan de lijn) heeft verzuimd onze gegevens op te slaan. met een wachttijd van 5 dagen bel je niet voor controle
    LindaO
    Absoluut niet tevreden of afhandeling klacht, om situatie op te lossen zou ik zogenaamd in buitenland moeten zijn. Larriekoek

LindaO

Ook een klacht indienen over Simpel?