Klacht Simpel: Exorbitante datakosten buiten de bundel en hele late waarschuwing.

M. Wolven

Het lijkt allemaal zo mooi maar ik voel me als vader flink afgezet door Simpel. Mijn zoon heeft per ongeluk 2.3gb over zijn bundel verbruikt. Daar kwam ik via een mail van Simpel achter toen er al eur +40 op te teller stond. Dacht eerst dat het gewoon phising was... Een ongelukje kan gebeuren, dat tot daar aan toe, maar om daar eur 45! aan datakosten voor te rekenen op een abonnement van eur 7.50 per maand met daarin 2gb en 500 min vind ik echt bizar. Net als een andere klant hier in dit forum wil ik hiervoor best leergeld betalen, maar eur 45 vind ik oplichting. Zeker als aanvullende bundels voor een kwart van de prijs worden aangeboden! En waarom eerst de boel laten oplopen tot eur 40 en dan pas waarschuwen terwijl wij er vrijwel nooit overheen gaan? Zo ga je niet met klanten om!

Ben best bereid leergeld te betalen (een extra bundel), maar als dit niet wordt opgelost of uit coulance iets wordt geregeld, dan zijn jullie bij de eerst volgende mogelijkheid 3 klanten kwijt en ik zal Simpel bij wie het ook maar wil horen afraden. Zo ga je niet met klanten om! Ben benieuwd of iemand de ballen heeft dit op te pakken zonder zich achter allerlei systemen te verschuilen.

Simpel
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Simpel?