Opgelost door Simpel: Geblokkeerde simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13419
Gebruiker
Anoniem
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Per ongeluk zelf mijn simkaart geblokkeerd via mijn simpel, ik dacht dat het om telefoonnummers blokkeren ging, direct de helpdesk gebeld en die vertelde dat het tot aan de avond zou duren, dit is morgen twee weken geleden, ik heb nog steeds geen telefoon, de kaart is nog steeds geblokkeerd. Ik wil gewoon bij simpel blijven als klant, maar dan moet het snel opgelost worden, daar lijkt dit niet op en ik geloof ook niet dat het op korter termijn opgelost gaat worden, in dat laatste geval wil ik de overeenkomst ontbinden om bij een andere provider een nieuw abonnement af te sluiten. Ik heb al een aangetekende brief gestuurd naar de firma maar daar heb ik geen reactie op gehad.

De oplossing

De simkaart deblokkeren, restitutie van abonnementsgelden gedurende de storing/blokkering en tegemoetkoming in gemaakte belkosten tijdens deze storing/blokkering.

7 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer van Wijk,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Graag wil ik u adviseren om het toestel even helemaal uit te schakelen en weer aan te zetten. Mocht dat niet werken hoor ik het graag, dan ga ik met spoed op zoek naar een andere oplossing.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Beste Anna van Dijck, ik heb mijn telefoon iedere dag een paar keer uit en daarna weer in geschakeld, het display zegt, ongeldige SIM, dit is sinds de blokkade het geval. Ook nu is dat het geval, ik hoor van je voor verdere stappen naar een oplossing.
  3. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer van Wijk,Mijn excuses voor de verlate reactie en de gang van zaken. Ik ga ervoor zorgen dat uw klacht binnen 2 dagen in behandeling wordt genomen.
    Wij hebben een speciaal team klaar zitten om klachten zoals die van u met spoed op te lossen.
    Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Simpel
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Geachte Michiel Overvecht, leuk dat je reageert op mijn schrijven, binnen twee dagen wordt mijn klacht in behandeling genomen, dat is fijn te horen, ik hoop dan ook binnen 2 dagen iets te horen. De belkosten die ik genereer zijn op dit moment erg hoog, ik verwacht dat Simpel hierin een tegemoetkoming treft, zoals belooft bij Kassa, afgelopen zaterdag. Mochten er problemen zijn, kan je mij bereiken via het telefoonnummer genoemd in de privé gegevens. Met vriendelijke groet,
    N. van Wijk
  5. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Sim:
    Status Geblokkeerd wegens:
    Bereiken belplafond: €0,36
    Eigen Verzoek
    Nummerbehoud Geen nummerportering
    PUKcode
    Niet kunnen bellen maar wel mijn bel plafond bereikt???
  6. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Tot nu toe klacht opgelost, toezegging gehad voor 3 X 2 maanden kosteloos bellen, hierover zou ik nog bericht krijgen.
  7. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Jammer dat de helpdesk het bedrijf zo te kijk zet, meer en beter communiceren zou wonderen doen, ook dan zijn zaken niet gelijk opgelost,maar het geef je wel het gevoel dat er iets gebeurd met je klacht. Ik kan er tot nu toe niet vrolijk van worden maar dat slijt wel, Simpel ga je best doen om zulke situaties voor te blijven, succes ermee,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen