Klacht Simpel: Geen betaling mogelijk voor mij van de abonnementkosten !

Klachtnummer
# 401484
Gebruiker
H.A. Ende
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een sim kaart besteld bij hun voor een abonnement van € 11,00 per maand
Daar de eerste keer inclusief administratiekosten via ideal betaald moeten worden
en ik zelf geen internet bankieren en dus ook geen Ideal heb is dit via de bank van mijn zoon overgemaakt, en heb ik hiermede ook geen problemen, echter het was
bij hun niet mogelijk om het verdere abonnement via mijn eigen bankrekening te laten lopen. Ik heb dus heden nadat Ik de simkaart heb geïnstalleerd al mijn abonnement weer moeten opzeggen Simpel toch!!

De oplossing

Waarom kan men bij Simpel de bankgegevens niet wijzigen naar het juiste
banknummer en waarom kan niet gewoon betaald worden via een normale bankrekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen