Klacht Simpel: Geen reactie op de klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254063
Gebruiker
R.M.R. Greidanus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Internetgebruik is dubbel gefactureerd, waardoor er extra kosten in rekening zijn gebracht. Hiervoor heb ik op 19 december 2016 een klachtenformulier op de website ingevuld. Na een maand wachten is hier nog niet op gereageerd, dus heb ik Simpel op 23 januari een brief met hetzelfde klachtenformulier en de vraag om een reactie gestuurd. Tot nu toe is er nog steeds niet gereageerd.

De oplossing

Teveel betaalde geld teruggestort krijgen

2 reacties

  1. Auteur
    R.M.R. Greidanus
    Datum
    Bijna twee weken geleden heb ik hier een klacht geplaatst, maar ik heb nog steeds geen reactie van Simpel. Jammer dat het zo moet gaan.
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.M.R. Greidanus,

    Bedankt voor uw reactie.

    Mijn welgemeende excuses voor deze verlate reactie.

    Ik heb gedurende enkele weken meermaals getracht u telefonisch contact met u op te nemen.
    Helaas heb ik u niet weten te bereiken.

    Ik heb u een e-mail gestuurd met mijn bevindingen betreffende dit verbruik.

    Ik hoop dan ook met uw toestemming uw melding te kunnen sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.M.R. Greidanus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen