Klacht Simpel: Geen simkaart wel 2 jaar betalen

Klachtnummer
# 17221
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

k ben in 2011 lid geworden van Simpel. Kreeg een kapot simkaartje opgestuurd en ze zouden een nieuwe sturen. Na 2 maanden zeuren hebben gebeld en gezegd, laat maar. We hadden een jaar vooruit betaald dat mochten ze houden. Dat werd door de telefonist aangenomen.
Nooit meer wat gehoord tot voorkort. Of we maar even 62,50 wilden betalen. Een week later is dat opgelopen naar 107 euro. Volgens simpel is er niet opgezegd en weten ze niets van een kapotte simkaart. Wij zijn leugenaars, daar komt het op neer. Als ik betaal heb ik zo'n 150 euro betaald voor iets wat ik nooit heb gekregen en wel degelijk heb opgezegd. Ik heb al heel vaak gebeld, gemaild en wat al niet meer. Ik word alleen maar met de voorwaarden om mijn oren geslagen. Die had ik moeten lezen, en ook had ik moeten inloggen bij MIJN SIMPEL maar waarom zou ik dat doen als ik geen lid ben van die club. Ik word echt wel simpel van dit bedrijf

De oplossing

Ik wil dat mijn opzegging erkend word en ik met terugwerkende kracht geen lid meer ben.
Ik heb een schriftelijke bevestiging nodig mijn opzegging te bewijzen, maar die krijg je niet, heb nu pas weer opgezegd en is er weer geen gekomen, dus ik wil GEEN gezeur meer over schriftelijke opzeggingen. Er was GEEN simkaart dus ik heb ook geen abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen