Klacht Simpel: geen telefoonverbinding, klantenservice niet bereikbaar

Klachtnummer
# 9133
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben recent overgestapt van prepaid naar een abonnement van Simpel. Na het plaatsen van mijn simkaart bleek ik niet te kunnen bellen noch gebeld te kunnen worden. Drie weken later is dit nog steeds het geval. Aan de telefoon (klantenservice) hoor je eerst de complete vragenlijst en antwoorden daarop voorgelezen en het is zoeken naar het goede nummertje om iemand aan de lijn te krijgen. De laatste dagen krijg ik sowieso niemand aan de lijn 'door grote drukte'. Als freelancer loop ik veel schade op mogelijk misgelopen opdrachten. Ik wil dat mijn telefoon nu aangesloten wordt en compensatie voor de maand dat ik niet heb kunnen bellen.

De oplossing

Ik wil dat ik zo snel mogelijk verbinding heb en kan bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hak,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Graag hoor ik of u inmiddels weer naar behoren van alle diensten gebruik kunt maken, of dat ik u nog ergens mee van dienst kan zijn.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen