Klacht Simpel: geen telefoonverbinding, klantenservice niet bereikbaar

Anoniem

Ik ben recent overgestapt van prepaid naar een abonnement van Simpel. Na het plaatsen van mijn simkaart bleek ik niet te kunnen bellen noch gebeld te kunnen worden. Drie weken later is dit nog steeds het geval. Aan de telefoon (klantenservice) hoor je eerst de complete vragenlijst en antwoorden daarop voorgelezen en het is zoeken naar het goede nummertje om iemand aan de lijn te krijgen. De laatste dagen krijg ik sowieso niemand aan de lijn 'door grote drukte'. Als freelancer loop ik veel schade op mogelijk misgelopen opdrachten. Ik wil dat mijn telefoon nu aangesloten wordt en compensatie voor de maand dat ik niet heb kunnen bellen.

Ik wil dat ik zo snel mogelijk verbinding heb en kan bellen.

Simpel
    Beste mevrouw Hak,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Graag hoor ik of u inmiddels weer naar behoren van alle diensten gebruik kunt maken, of dat ik u nog ergens mee van dienst kan zijn.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?