Opgelost door Simpel: Geen teruggave betaling na annulering abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157470
Gebruiker
van Diepen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

In januari heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel. Gelijk na het afsluiten heb ik het abonnement geannuleerd. Tot op heden heb ik mijn gedane betaling nog niet terugontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild en telkens zegt Simpel we maken het bedrag over het duurt alleen 14 dagen, omdat er wat mis is gegaan. Ondertussen is het anderhalf maand verder en nog geen terugbetaling.

De oplossing

Geld terug

6 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Van Diepen,

    Wat vervelend om te lezen dat u het betaalde bedrag nog niet heeft ontvangen.
    Ik ga uw melding voor u uitzoeken en zal er zo spoedig mogelijk op terugkomen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  2. Auteur
    van Diepen
    Datum
    Ik hoor het graag. Het gaat trouwens om mijn geannuleerde abonnement. Het telefoonnummer dat ik vermeld is van mijn lopende contract van u (dat loopt gewoon door) Vriendelijk dank!
  3. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Van Diepen,

    Wij hebben contact met u opgenomen en aangegeven dat het niet mogelijk is om de annulering terug te draaien. Het betaalde wordt uiteraard teruggestort op uw rekening.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en derhalve zal ik de melding nu sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  4. Auteur
    van Diepen
    Datum
    Tot op heden heb ik niets vernomen. Wanneer heeft u contact gehad? Mijn telefoon staat 24/7 aan. Telkens moest ik zelf bellen. Al meer dan een maand zeggen jullie dat ik mijn bedrag krijg teruggestort. Wanneer gebeurd dit daadwerkelijk? Er hoeft niets teruggedraaid te worden . . Ik heb een nieuw abonnement bij jullie afgesloten en dat heb ik nogsteeds. Ik vraag alleen mijn geld voor mijn 1e geannuleerde abo.. Dit is eind januari ook allemaal al doorgegeven, ja we betalen terug binnen 14 dagen..
  5. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Van Diepen,

    Ik heb uw melding nogmaals voor u onderzocht.

    Wij hebben u per e-mail op de hoogte gesteld van het feit dat het bedrag voor 17-3-2016 wordt teruggestort. daarnaast hebben wij voor één maand de abonnementskosten van €10,- op uw nieuwe abonnement gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zal de melding dan ook sluiten.

    Ik wens u een fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  6. Auteur
    van Diepen
    Datum
    Uiteindelijk is het goedgekomen. Simpel kwam met een keurig voorstel, het duurde wel even maar is gelukkig goedgekomen. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van Diepen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen