Opgelost door Simpel: geen verbinding toch afschrijving belminuten

Sonja Leeflang

Ik heb sinds dit voorjaar een abonnement bij Simpel voor mijn dochter van 100 belminuten en 300 smsjes.
Ondanks dat ze weinig belt is ze toch snel door haar belminuten heen. Ik heb haar geblokkeerd voor 0900 nummers enz. dus daar kan het niet aan liggen. Bij de belspecificatie staat dat er geregeld gebeld is voor bv 0,01, 0,02, 0,03 0,04 of 0,05 seconde. Nu blijkt uit eigen onderzoek dat als zij iemand belt en er wordt niet opgenomen door deze persoon, er toch een belminuut wordt afgeschreven. Hoe kan dit, ik kan hierover niets terug vinden in uw voorwaarden en als ik dit van te voren geweten had dan had ik geen (2 jarig) abonnement bij u afgesloten.
Wat denkt u hieraan te kunnen doen aangezien ik het extra betaalde bedrag graag terug zou willen en als de afschrijving van de belminuten niet gewijzigd wordt ik ook van het abonnement af wil.
Graag verneem ik van u een reactie.

S. Leeflang

Graag zou ik het extra betaalde bedrag terug ontvangen en als er niets veranderd aan hoe de afschrijving van belminuten plaats vindt dan wil ik dit contract ontbinden.

Simpel
    Beste mevrouw Leeflang,Mijn excuses voor de verlate reactie en de gang van zaken. Ik ga ervoor zorgen dat uw klacht binnen 2 dagen in behandeling wordt genomen. Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Simpel
    Sonja Leeflang
    Prima dan wacht ik het nog even af. Ik hoop dat dit wel binnen afzienbare tijd is.
    Sonja Leeflang
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Sonja Leeflang

Ook een klacht indienen over Simpel?