Opgelost door Simpel: Geleden schade door fout Simpel en ook nog slechte afhandeling
Details
Klacht
In december 2016 heb ik een nummer laten afsluiten waar ik geen gebruik van maakte telefonisch via de klantenservice van simpel. Ik maakte gebruik met nog een nummer van simpel. Dit was een nummer wat ik al 14 jaar heb en dus overal bekend is bij elke instantie etc.
Een maand later ging ik naar het buitenland voor een afspraak. Vlak voor ik het vliegtuig inging, stond mijn telefoon op "geen service" ik dacht dat dit iets met de luchthaven te maken had. Bij aankomst nog steeds, ik begreep er niets van, simkaart er enkele keren uit gehaald. Nog niets. Ik zou met een kennis naar de afspraak gaan. Ik kon niet bellen niemand bereiken.
De afspraak ben ik uiteindelijk misgelopen omdat het bedrijf mij zou bellen, wat ook gebeurd is maar zij kregen een"out of service"geluid. Uiteindelijk voor niets naar Londen gevlogen.
Einde middag ingelogd op mijn Simpel om te zien wat er aan de hand was. Bleek dat een simpele medewerker mijn huidige nummer had afgesloten. Dit nummer wat ik al 14 heb en overal bekend staat.In een telefoongesprek met Simpel bleek ook nog dat dit niet terug te halen was?!!!.
Er nog bovenop komt dat ik bericht van hen krijg (nog steeds) dat ik een boete moet betalen van 260 euro omdat ik het contract voortijdig beëindigd heb. Wat zij dus gedaan hebben. Deze klacht heb ik al eerder geplaats. Ik had een voorstel gedaan voor compensatie van op zijn minst ticket en administratiekosten die ik kwijt was bij nieuwe provider. Ik kreeg bericht n 3! maanden of ik akkoord ging met 75 euro en een bosje bloemen. Nee heb ik gezegd en nooit meer iets gehoord.
Ik vind de afhandeling schandalig en adviseer iedereen nooit met Simpel in zee te gaan.
Gewenste oplossing
Vergoeding van minimaal! 350 euro voor de geleden schade en kosten, en rectificatie van die 260 euro boete.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.