Opgelost door Simpel: Geleden schade door fout Simpel en ook nog slechte afhandeling

angry Opgelost

In december 2016 heb ik een numm
er laten afsluiten waar ik geen gebruik van maakte telefonisch via de klantenservice van simpel. Ik maakte gebruik met nog een nummer van simpel. Dit was een nummer wat ik al 14 jaar heb en dus overal bekend is bij elke instantie etc.

Een maand later ging ik naar het buitenland voor een afspraak. Vlak voor ik het vliegtuig inging, stond mijn telefoon op "geen service" ik dacht dat dit iets met de luchthaven te maken had. Bij aankomst nog steeds, ik begreep er niets van, simkaart er enkele keren uit gehaald. Nog niets. Ik zou met een kennis naar de afspraak gaan. Ik kon niet bellen niemand bereiken.

De afspraak ben ik uiteindelijk misgelopen omdat het bedrijf mij zou bellen, wat ook gebeurd is maar zij kregen een"out of service"geluid. Uiteindelijk voor niets naar Londen gevlogen.

Einde middag ingelogd op mijn Simpel om te zien wat er aan de hand was. Bleek dat een simpele medewerker mijn huidige nummer had afgesloten. Dit nummer wat ik al 14 heb en overal bekend staat.In een telefoongesprek met Simpel bleek ook nog dat dit niet terug te halen was?!!!.

Er nog bovenop komt dat ik bericht van hen krijg (nog steeds) dat ik een boete moet betalen van 260 euro omdat ik het contract voortijdig beëindigd heb. Wat zij dus gedaan hebben. Deze klacht heb ik al eerder geplaats. Ik had een voorstel gedaan voor compensatie van op zijn minst ticket en administratiekosten die ik kwijt was bij nieuwe provider. Ik kreeg bericht n 3! maanden of ik akkoord ging met 75 euro en een bosje bloemen. Nee heb ik gezegd en nooit meer iets gehoord.

Ik vind de afhandeling schandalig en adviseer iedereen nooit met Simpel in zee te gaan.

Vergoeding van minimaal! 350 euro voor de geleden schade en kosten, en rectificatie van die 260 euro boete.
De aangeboden oplossing is niet wat ik gevraagd had. Ik had 350 eur aan compensatie gevraagd. Zij kwamen met een tegenbod van 100. Hier ging ik niet mee akkoord, een medewerker zou overleggen of ik meer compensatie zou kunnen krijgen. Kreeg snel erop een.mail dat het bij de 100 euro blijft, dit zou zou zsm worden overgemaakt en de zaak werd gesloten. We zijn weken verder, het geld is nog niet overgemaakt en ben ook niet happy met hun aanbod. Maar blijkbaar niet interessant. Zaak gesloten, pats boem. Waardeloos bedrijf.

Beste Techneutje,

Bedankt voor uw bericht en reactie.

U geeft aan dat u het niet eens bent met de aangeboden compensatie vanuit een eerder bericht op een ander klachtenplatform.

Ik heb uw reactie doorgespeeld naar een andere afdeling, zij gaan zich buigen over de ontstane situatie.

Wij gaan dit voor u uitzoeken en eventueel motiveren waar zaken onduidelijk zijn of corrigeren als we een fout hebben gemaakt.

Ik biedt u nogmaals mijn excuus aan en vraag u bij deze om in deze nog even geduld te hebben.

Wij komen zo spoedig mogelijk terug op uw situatie.

Remco

Beste Simpel,

Het was niet op een ander platform maar op deze. Hierop kreeg ik de reactie of ikakkoord ging met 75 euro en heb hierop gereageerd met nee ga ikniet mee akkoord. En heb niets merr gehoord.

Volgens mij was de termijn verlopen en dossier gesloten.
    Beste Techneutje,

Ik heb meermaals geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen om uw melding verder te kunnen behandelen. Helaas heb ik u niet weten te bereiken.

Ik wil u dan ook vragen mij te voorzien van een telefoonnummer en tijdstip waarop ik beter met u contact kan opnemen, zodat we tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Beste Stefan,

Ik heb idd oproepen gemist, u kunt mij as maandag weer bereiken op het nummer wat u gebeld heeft.

Groet
    Beste Techneutje,

Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad omtrent uw melding en om u een voorstel te doen.

Bij dit contact heb ik u uitleg verschaft over de verloop van uw oorspronkelijke melding en het voorstel wat is gedaan. Daarbij heb ik u een vernieuwd voorstel gedaan. U heeft aangegeven dit niet toereikend te vinden.

Ik heb u aangegeven uw melding en voorstel opnieuw in beraad te zullen nemen en zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen zodra ik meer heb vernomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beste Techneutje,

Op uw verzoek heb ik uw melding en voorgestelde compensatie verder in beraad genomen.

U heeft verzocht om de kosten van uw vliegticket, de aanbetaling van uw afspraak en de administratiekosten van uw nieuwe abonnement te compenseren.

Volgens het beraad kan ik gedeeltelijk aan uw verzoek voldoen.
    Het voorstel wat ik u eerder deze week heb voorgedragen, namelijk de tegemoetkoming voor uw telefoonnummer en de administratiekosten, is hetgeen wat ik voor u kan betekenen.

Deze compensatie heb ik dan ook voor u verwerkt in ons systeem en u voorzien van een e-mail met de bevestiging hiervan.

Ik hoop dan ook met uw toestemming uw melding te kunnen sluiten.

Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?