Klacht Simpel: heraansluiting mobiel na betaling achterstand abbonnement

# 198611
Dieselpower

Op 21 nov heb ik het openstaande bedrag betaald aan simpel, volgens hun klanten service moest ik het betaalbewijs mailen en zou ik weer worden aangesloten, inmiddels zijn we op 1 dec aangekomen en nog steeds ben ik niet aangesloten.
Telkens al sik bel met simpel, want op mail reageren ze niet wordt me verteld nee morgen moet hij het weer doen misschien zelfs vandaag al.
Al met al moet ik wel betalen maar zij leveren niet de dienst

per direct aansluiten, anders mogen ze ook het resterende bedrag voor het lopende contract overmaken en een schadeloos stelling voor al het ongemak

Simpel
    Beste meneer Op de Laak,

Bedankt voor uw reactie.

Wanneer men al zijn facturen heeft betaalt dan wordt er logischerwijs verwacht dat men gebruik kan maken van zijn abonnement. Ik kan me daarom heel goed voorstellen dat u er niet gecharmeerd raakt wanneer u geen gebruik kan maken van uw abonnement. Ik heb daarom ook gekeken waar het probleem ligt. Ook ik zie dat alle facturen zijn voldaan en u moet volgens het systeem normaal gebruik kunnen maken van uw Simpel abonnement. Echter is dit niet het geval. Ik heb u daarom een e-mail gestuurd met wat vragen om u verder te kunnen helpen en om uw problemen op te kunnen lossen.

Bobby

Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?