Klacht Simpel: Ik moet betalen voor iets wat ik niet besteld heb

Klachtnummer
# 322807
Gebruiker
M.jabi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 abbonementen bij simpel
Voor een daarvan heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd kosten €15,-
Vervolgens krijg ik de verkeerde simkaart
Na bellen kreeg ik de goede simkaart
En nu moet ik 2x €15,- betalen
Voor hun fout
Ik heb gebeld het antwoord is gewoon betalen
Daardoor wil ik weg bij simpel
En dat kon niet omdat zij mijn abbonementen hebben verlengt zonder mijn toestemming
Dat vind ik niet proffesioneel
Ik wil nu dat ik bijde simkaarten niet hoef te betalen door hun systeemfout bij geen gehoor neem ik een advocaat in de arm

De oplossing

Hun fout toegeven en goedmaken
En ik wil daar weg vanwege de onbeschofte
Klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen