Klacht Simpel: In rekening brengen van SMS'jes

Javaan

Ik heb geruime tijd een Simpel abonnement van 2,50 voor 100 belminuten. Geen internet geen SMS'jes. Plotseling in oktober 2014 worden SMS'jes in rekening gebracht. De SMS'jes worden gezonden naar het mobiele nr van mijn echtgenote. Ik zie niets op mijn mobiel inzake verzenden en zij niets van binnenkomst. In eerste instantie dacht ik wat gek maar het ging niet om grote bedragen. Maar op 23 december 2014 zag ik wat de reden was. Volgens Simpel worden elke dag achter elkaar SMS'jes naar het nr van mijn echtgenote gezonden. Dit terwijl mijn mobiel uit staat. Ik heb op mijnsimpel direct SMS'jes uitgezet. Blijkbaar hielp dat ook niet want het ging gewoon door. Inmiddels 4 verzoeken verder en geen antwoord op mijn vraag hoe het kan dat ik ondanks het uitzetten tocht SMS'jes verzend.
Ik heb de betaling stopgezet en het abonnement opgezegd. Ik baal hier enorm van.

Een normaal antwoord hoe het kan dat er SMS'jes verzonden worden terwijl mijn mobiel uitstaat en een wijziging niet in mijn abonnement wordt doorgevoerd.

Simpel
    Beste klant,Ik ga uw melding uitzoeken en kom zo spoedig mogelijk bij u terug.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?