Klacht Simpel: inlogpagina en klantenservice niet bereikbaar

Klachtnummer
# 9279
Gebruiker
arjen de haan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een paar persoonlijke vragen voor Simpel, maar zij zijn noch telefonisch bereikbaar
en reageren niet op een voor mij belangerijk geschreven mail aan hen.
Ook de site waarop ik kan inloggen op mijn persoonlijke site waarin o.a belspecificaties,
overzicht belminuten.etc is al zeker een maand niet in te zien wegens inbraak.
Ik wil graag een medewerker zelf spreken voor duidelijkheid omtrent o.a betaling maar
wordt waneer ik de klantenservice bel telkens verzocht op een later tijdstip te bellen wegens grote drukte.
Zo;n 0900 nummer telkens bellen en ik de wacht staan is voor mij met een uitkering te duur

De oplossing

Teruggebeld wordeof gemaild, of nog beter gewoon bereikbaar zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste klant,Sinds kort neemt Simpel de klachten in behandeling die via Klachtenkompas.nl zijn aangemeld. Om de juiste service te kunnen bieden hoor ik graag of uw ingezonden klacht al is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn wil ik u vragen om dit aan te geven, dan ben ik u graag zo spoedig mogelijk verder van dienst.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen