Klacht Simpel: Internet onterecht verbruikt, klantenservice denigrerend.

Klachtnummer
# 260804
Gebruiker
Mjuuzik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De klantenservice is erg brutaal en kleinerend, ik krijg niet de 2GB per maand waar ik voor betaal door een fout van jullie, al dan niet van jullie app. Soumaya en Tannaz gesproken via de whatsapp klantenservice.

Gewenste oplossing

Reset mijn verbruik voor MEI naar 2GB zoals waar ik voor betaal.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mjuuzik,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u uw gesprek met de klantenservice zo heeft ervaren.
    Graag wil ik u hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.

    Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad om uw melding en verbruik te bespreken.
    Hierbij heb ik u geadviseerd om uw instellingen van uw telefoon na te gaan en heb ik u voor het ongemak een passende compensatie aangeboden.
    Daarbij heb ik mijn eerdere advies en deze compensatie aan u bevestigd per e-mail.

    Ik hoop dan ook dat ik u hiermee van dienst heb kunnen zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen