Klacht Simpel: KAN NIET INLOGGEN MEER OP MIJN SIMPEL

Klachtnummer
# 120040
Gebruiker
Jennifers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik kan al een dik jaar niet inloggen op mijnsimpel. Elke keer als ik een nieuw wachtwoord krijg, via wachtwoord vergeten doet ie het niet. En dat al duizenden malen geprobeerd.
Het is nu wel de tijd dat ik eindelijk eens in mijn simpel kan komen!!!! Door dit kan ik mijn betaling en abbonement niet volgen!

Hier moet snel een oplossing voor worden gevonden!!!

Mvg,

De oplossing

Dat ik eindelijk weer eens kan inloggen op mijnsimpel!!!!!!!
Ik zou graag zo snel willen om het abbonement te verbreken.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Geachte klant,

    Als u op wachtwoord en/of gebruikersnaam klikt ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Wanneer u deze e-mail niet ontvangt kan er sprake zijn van twee dingen:

    - U maakt gebruik van ander nieuw e-mailadres dan bij ons bekend is
    - De e-mail komt in uw map ongewenste e-mail, spam of reclame terecht

    Ik wil u adviseren om bovenstaande te controleren, en u vragen om de uitkomst terug te koppelen. Ik help u indien nodig dan graag zo spoedig mogelijk verder!

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?