Klacht Simpel: kan nog steeds niet bellen

Klachtnummer
# 8096
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na afsluiten abonnement bij Simpel heel veel gedoe om nummerbehoud voor elkaar te krijgen,na ontvangst van mijn SIM kaart, heeft er een digitale inbraak plaatsgevonden bij Simpel (nu ruim 2 weken geleden) en kan dus niet op de website om de kaart te activeren. Ook telefonisch kan men niets doen (lijkt mij dat men daar toch wel een "knop"om kan zetten"
Kan nu helemaal niet bellen, en mijn oude SIM van de vorige provider is ook niet meer actief, kortom we zijn nu twee maanden verder, en kan niet bellen, en zit helemaal klem.

De oplossing

Als het probleem nit opgelost is binnen een 5 dagen vanaf 21-7-2012, dan zou ik graag zien dat het contract wordt ontbonden (ik ken de regels en ontbinden wordt door Simpel in eerdere mailwisselingen van de hand gewezen) maar in dit geval is er sprake van een wanprestatie van het bedrijf Simpel.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste klant,Sinds kort neemt Simpel de klachten in behandeling die via Klachtenkompas.nl zijn aangemeld. Om de juiste service te kunnen bieden hoor ik graag of uw ingezonden klacht al is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn wil ik u vragen om dit aan te geven, aangevuld met uw mobiele nummer en klantnummer, dan ben ik u graag zo spoedig mogelijk verder van dienst.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen