Klacht Simpel: Klacht perfect opgelost!

Klachtnummer
# 365189
Gebruiker
Compliment voor Simpel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik "had" een klacht, net nieuw Simpel abonnement en helaas totaal geen bereik. Dit had te maken omdat ik in buitengebied woon. met Simpel gesproken en ze hebben mij echt geweldig geholpen. Natuurlijk beetje bang van alle negatieve berichten maar het tegendeel is dus bewezen dat ze zeker bereid zijn om het probleem op te lossen! Helaas moest ik over naar andere provider met nummerbehoud, alles is opgelost dus dank aan Simpel!

De oplossing

Ik wil de medewerkers van Simpel bedanken voor hun medewerking!

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste I.L.O.N.A. Bol,

    Bedankt voor uw compliment!
    We vinden het fijn om te lezen dat uw klacht naar behoren door ons is opgelost. We hopen dat we u in de toekomst wellicht weer als klant mogen verwelkomen als het bereik verbeterd is.

    Een zonnige dag toegewenst!

    Met vriendelijke groeten,

    Astrid
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen