Klacht Simpel: Klantonvriendelijk en onduidelijk
Details
Klacht
Voor mijn zoon een abonnement afgesloten bij Simpel.Tot mijn verbazing worden er op 13 oktober 734 MB in rekening gebracht.
Navraag over onderbouwing van dit verbruik welke geheel uit lijn is kan niet worden gegeven?
Daarnaast is klantvriendelijk niet iets wat standaard blijkt te horen bij Simpel. Jammer............. .
Op mijn verzoek om het abonnement op de einddatum te beëindig werd negatief gereageerd. Dit zou niet mogelijk zijn . Na nogmaals te hebben teruggebeld wel een medewerker kunnen spreken met enige vorm van empathie en luistervaardigheden, contract kan nu wel worden beëindigd.
Tot mijn verbazing zie ik ook ondanks het instellen van een plafond extra kosten en erger nog deze kosten worden zelfs tweemaal in rekening gebracht.
16-10-2016 14:27:27 in Nederland 22.30 MB € 2,23
16-10-2016 14:27:27 in Nederland 22.30 MB € 2,23
16-10-2016 14:38:04 in Nederland 0.04 MB € 0,00
16-10-2016 14:38:04 in Nederland 0.04 MB € 0,00
Gewenste oplossing
Het gevoel te krijgen als klant serieus te worden genomen, eenduidige antwoorden en opgeleid personeel. Graag een correctie van de dubbel in rekening gebrachten kosten en een onderbouwing van de kosten die geheel uit lijk zijn van 13 oktober.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.