Klacht Simpel: Klantonvriendelijk en onduidelijk

# 190596
Rudolf2504

Voor mijn zoon een abonnement afgesloten bij Simpel.
Tot mijn verbazing worden er op 13 oktober 734 MB in rekening gebracht.
Navraag over onderbouwing van dit verbruik welke geheel uit lijn is kan niet worden gegeven?
Daarnaast is klantvriendelijk niet iets wat standaard blijkt te horen bij Simpel. Jammer............. .
Op mijn verzoek om het abonnement op de einddatum te beëindig werd negatief gereageerd. Dit zou niet mogelijk zijn . Na nogmaals te hebben teruggebeld wel een medewerker kunnen spreken met enige vorm van empathie en luistervaardigheden, contract kan nu wel worden beëindigd.
Tot mijn verbazing zie ik ook ondanks het instellen van een plafond extra kosten en erger nog deze kosten worden zelfs tweemaal in rekening gebracht.
16-10-2016 14:27:27 in Nederland 22.30 MB € 2,23
16-10-2016 14:27:27 in Nederland 22.30 MB € 2,23
16-10-2016 14:38:04 in Nederland 0.04 MB € 0,00
16-10-2016 14:38:04 in Nederland 0.04 MB € 0,00

Het gevoel te krijgen als klant serieus te worden genomen, eenduidige antwoorden en opgeleid personeel. Graag een correctie van de dubbel in rekening gebrachten kosten en een onderbouwing van de kosten die geheel uit lijk zijn van 13 oktober.

Beste meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u niet klantvriendelijk geholpen bent door de klantenservice en dat er dubbele kosten in rekening gebracht zijn voor het internetverbruik.

Allereerst mijn excuses voor de tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice. Ik heb uw gegevens bekeken en ik zie dat het abonnement inmiddels opgezegd is.

Daarnaast zie ik dat ik u gister zelf gesproken heb via social media, waarin ik aangegeven heb dat ik uw melding over het dubbel in rekening brengen van het internet heb doorgestuurd naar de juiste afdeling.
    Zodra hierover meer duidelijk is, zal er contact met u opgenomen worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Rudolf2504
    Beste Laura ,

Ook het door jou gegeven is niet concreet. Ik lees een standaard antwoord zonder ook maar ergens op de casus in te gaan.
    Wat mij betreft te Simpel. Graag een inhoudelijke reactie ( en graag pook de bevestiging van de opzegging).
    Beste meneer,

Bedankt voor uw reactie.

Wat jammer om te lezen dat u het gevoel heeft dat u een standaard antwoord ontvangt.

Zoals besproken in mijn vorige reactie, heb ik u zelf gesproken via social media. Hier ben ik was uitgebreider op de case ingegaan en heb ik u alle antwoorden gegeven. Om die reden ben ik hier minder diep op de case in gegaan. Ik ga er namelijk vanuit dat u de antwoorden op uw vragen gehad heeft.

Indien u toch nog vragen heeft, wil ik u verzoeken telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

Laura

Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?