Klacht Simpel: Klotebedrijf

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 298928
Gebruiker
kees ouwelant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij simpel kunnen ze administratief alleen rechtuit rijden, niet links of rechtsaf en achteruit rijden kan al helemaal niet
in januari is 50 euro gecrediteerd die NIET INTERN afgeboekt kan worden
nu sluiten ze half maart af omdat het bedrag van 50 euro niet betaald is maar ik moet wel 15 euro herinneringskosten over hun GEKLOOT betalen.
Simpel is een regelrechte ramp en heb spijt dat ik daar terechtgekomen ben
ze sluiten af zonder je op een normalen manier te benaderen en de fouten te herstellen. dat kan natuurlijk ook als je met helpdesks werkt waar vandaag die zit en morgen die die niet gericht een probleem oplossen
We praten over een factuur van 10 januari
Bijna 2 maanden geleden lijkt me dat die allang gecrediteerd had moeten en kunnen worden
Maar jullie sluiten af en komen met zo'n flutverhaal wat nergens op slaat
Hoeveel maanden hebt u nodig dan om een bedrag te crediteren en te verwerken?
En dadelijk idem met de verhoging van 15 euro
Maar de manier waarop jullie afsluiten en dan 2 dagen later op email reageren etc
Ik heb er genoeg van
OF JE SLUIT NU AAN Of IK BEN WEG BIJ JULLIE EN MAG JE JE SPELLETJE MET ANDEREN SPELEN
het begon ak met de 50 euro van bellen buiten de bundel
Sluit omgaand aan of mijn contract is over

Niet een keer neemt het bedrijf contact op
hebben ze vorige week 3 dagen aangesloten en vandaag was weer afgesloten
NEEM GEEN ABONNEMENT BIJ SIMPEL

De oplossing

alle rekeningen kwijt en 3 maanden gratis bellen vanwege hun gekloot

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kees ouwelant
Datum
Uiteindelijke oplossing
die 50 euro zou u crediteren dat had u intern af kunnen boeken en was er ook die herinneringskosten in rekening gebracht wat betreft de belbundel. die is door jullie zelf op onbeperkt gezet en beperkt op 6 gb als ie daar niet meer op staat is dat NIET DOOR MIJ GEBEURD omdat die 50 euro niet is overgemaakt wat in eerste instantie niet gevraagd werd omdat het verrekend zou worden ben ik meer dan 4 weken geleden totaal onverwachts afgesloten dat is dus een maand die ik niet ga betalen. en 2 maanden voor de sores en het duurder bellen via mijn vaste aansluiting waavan ik nu een opgeklopte rekening krijg als dat gebeurd akkoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen