Klacht Simpel: Krijg geen inlogcodes na hacken Simpel

Klachtnummer
# 11124
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al weken een nieuwe inlogcode van Simpel te krijgen. Elke keer krijg ik de melding dat deze naar mijn mailadres verstuurd is maar ik krijg niets in mijn mailbox.
Ik wil graag inzicht in mijn verbruik en fakturen !!
Bellen heeft geen zin, Simpel neemt de telefoon niet aan, krijg alleen een bandje (kosten 0,35 per minuut !!)
Mailen heeft ook geen zin, Simpel reageert niet op mailberichten

De oplossing

Ik zou graag een inlogcode ontvangen, zodat ik mijn gegevens in kan zien.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer of mevrouw Visser,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Ik wil u graag adviseren om te controleren of de email met de link ook niet in de map ongewenste email terecht is gekomen. Indien dat niet het geval is ontvang ik graag uw emailadres zodat ik kan controleren of dit juist in ons syteem staat vermeld.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen