Opgelost door Simpel: Krijg van Simpel geen reactie op mijn klacht

sad Opgelost
Cowboy1950

krijg geen reactie op mijn klacht.
Vorige week maandag een klacht ingediend bij de klantenservice van Simpel, mijn simkaart wordt geweigerd, zaterdag niks aan de hand maar zondag ochtend de mededeling "simkaart geweigerd".
De klantenservice deelde mede dat het 5 werkdagen??? ging duren voor ik antwoord zou krijgen van de technische dienst, en dat voor een simkaart die wordt geweigerd. Maar helaas na vijf werkdagen maar weer gebeld waarom ik niks meer van Simpel hoor, ik werd in de wacht gezet en toen werd er opgehangen, weer terug gebeld en weer alles uitgelegd, er zou kontakt worden opgenomen, maar helaas weer niks.
Hoe moeilijk kan Simpel zijn?.
heb wel alvast de mededeling gekregen dat mijn factuur klaar stond.

Stuur mij een nieuwe simkaart met mijn mobiel nummer, als het nodig is kan ik de oude opsturen.

Simpel
    Beste Cowboy1950,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Het is vervelend om te lezen dat er een situatie rondom uw simkaart is ontstaan.

Na een terugkoppeling van de technische dienst heb ik vernomen dat u na contact met de telefonisch klantenservice een vervangende simkaart toegestuurd heeft gekregen.

Als u toch nog vragen heeft, dan kunt u natuurlijk opnieuw contact met ons opnemen.

Bij deze sluit ik dan ook uw klacht.

Remco

Simpel

Cowboy1950
De klacht is idd opgelost, maar dat het bijna 3 weken moest duren voor een simkaart vind ik nou niet echt klantvriendelijk, dit kan toch beter, ook al is er een i-phone actie aan de gang. En over compensatie dat ik bijna 3 weken niet heb kunnen bellen wordt niet gesproken, het is misschien niet veel maar had wel een mooi gebaar geweest.

Ook een klacht indienen over Simpel?