Klacht Simpel: Lage snelheden en wegvallen mobiel netwerk

Klachtnummer
# 120322
Gebruiker
LittleChantie
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Al sinds de start van mijn abonnementen (16-6) heb ik problemen met mobiel internet en, naar het lijkt, ontvangst van het netwerk. Sinds toen ook al regelmatig contact gezocht met Simpel, zowel via contactformulier als telefonisch.

De laatste keer telefonisch contact geholpen door een vriendelijke dame. We hebben wat instellingen nagelopen en een nieuw accesspoint ingesteld. Na een herstart van mijn telefoon helaas nog een teleurstellend resultaat.. Ze zou mijn ticket doorzetten naar de 2e lijns, zodat deze de situatie konden onderzoeken en contact met me op zouden nemen. Dat is nu ruim 2 weken terug,.. En ik heb nog niets vernomen.

Er werd zelfs nog even gesuggereerd dat het aan mijn telefoon lag.. Aannemelijk, maar niet logisch omdat mijn toestel met de vorige provider nooit geen problemen vertoonde.

Helaas in dit geval "goedkoop is duurkoop", want al na 2 weken had ik gruwelijk veel spijt van de aanschaf van dit abonnement.

De oplossing

Aanzienlijke verbetering van de dienst of beëindiging van het abonnement (met de gelegenheid tot nummerbehoud)

9 reacties

  1. Auteur
    LittleChantie
    Datum
    Afgelopen weekend weer regelmatig geen verbinding met het netwerk en erg traag internet.
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste klant,

    Uw melding is in behandeling genomen en we zullen een uitgebreider onderzoek starten. Mijn collega heeft een aantal details opgevraagd. Zou u deze willen doorgeven? Ik ga er vanuit dat we uw melding dan spoedig kunnen verhelpen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel
  3. Auteur
    LittleChantie
    Datum
    De reactie die ik heb ontvangen, heb ik helaas eerdere malen ook al gehad. Ook wordt mij steeds gevraagd om na het doorlopen van de genoemde punten telefonisch contact op te nemen. Omdat eerder al is gebleken dat men mij op de 1e lijn niet kan helpen wil ik graag dat dit op ander niveau wordt uitgezocht en zou ik graag het idee krijgen dat mijn klacht serieus wordt genomen.

    Mocht er binnen een maand geen passende oplossing zijn, dan zou ik graag zien dat mijn contract wordt ontbonden.

  4. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dank u wel voor uw reactie.

    Ik heb begrepen dat er gisteren telefonisch contact is geweest, en dat de problemen zich niet meer voordoen. Klopt dat? Ik zie uw reactie graag tegemoet, dan help ik u indien nodig zo spoedig mogelijk verder.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel
  5. Auteur
    LittleChantie
    Datum
    Hallo,
    Ik heb geen telefonisch contact gehad en de klachten zijn niet verholpen.

    Groet,
    Chantal
  6. Auteur
    Simpel
    Datum
    Wij hebben het nogmaals geprobeerd, maar dit is helaas niet gelukt. Om die reden hebben we u per e-mail geinformeerd.
    Zou u de gevraagde details zo spoedig mogelijk willen doorgeven? Wij zullen dan met spoed een onderzoek op het netwerk uitvoeren om het probleem te verhelpen.
    Dank alvast voor uw medewerking en mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel
  7. Auteur
    LittleChantie
    Datum
    De benodigde details zijn per formulier vandaag verzonden.

    Groet,
    Chantal
  8. Auteur
    Simpel
    Datum
    Geachte klant,

    Ik hoop u met de geboden oplossing naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

  9. Auteur
    Simpel
    Datum
    zie bovenstaande reactie

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen