Klacht Simpel: Met een actie toch meer betalen dan normaal !!!

# 320786
Evelien

Afgelopen juli een telefoon abonnement afgesloten voor mijn dochter . Het eerste half jaar voor 1 euro , ik dacht dat is fijn. Wel een plafond ingesteld want het blijven pubers hè ! Dus ik dacht het eerste half jaar betaal ik 1,50 en na het half jaar 10,50 . Krijg ik de factuur van augustus 11,50 want ze is blijkbaar over haar Mb bundel heen gegaan . Maar niemand heeft mij erop gewezen dat als je het eerste half jaar buiten je bundel komt zelfs met ingesteld plafond dat je dus dan die 1,50 plus 10,00 wat je normaal kwijt bent moet betalen . Ik heb de klantenservice gebeld die kunnen mij niet verder helpen wel kon ze mij vertellen dat het inderdaad klopt dat ik het eerste half jaar mijn plafond niet op 2 euro kon instellen !! Maar nu heb ik dus totaal geen actie want zou normaal 6 maanden 1,50 betalen en zit deze maand al aan de 11,50 wat nou actie !!!! In de hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen dit is echt niet klant vriendelijk .
Evelien.

Ik wil graag gecompenseerd worden . Want heb nu niets aan de actie en wil dat nieuwe klanten hierop gewezen worden .

Ook een klacht indienen over Simpel?