Klacht Simpel: Mijn Simpel erg langzaam

Klachtnummer
# 186059
Gebruiker
Wim Geerts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer het plafond van onze zoon te verhogen, maar ben nu al drie kwartier bezig om op Plafond te komen, kan daar het bedrag niet verhogen, de keuzeopties verschijnen niet.

De oplossing

Een snelle site met krachtige servers gebruiken die reageren

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste heer Geerts,

    Bedankt voor uw reactie.

    Vervelend om te horen dat u het Plafond niet kunt wijzigen naar het gewenste bedrag.

    Om uw melding in behandeling te kunnen nemen, wil ik u vragen uw melding en klantgegevens te versturen via het contactformulier op www.simpel.nl/contact
    Wij kunnen u dan het beste van dienst zijn.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen