Klacht Simpel: mijn zakelijke06 nr vernietigd??

igor

ik heb al jaren mijn 06 nr voor mijn loodgieters cv service bedrijf en heb hier dan ook de daarvoor nodige reclame voor gemaakt nu 31-12-2012 is het nummer onhelstelbaar vernietigd omdat er een factuur is blijven liggen van jullie 2012 weet van niks heb ook al die tijd gebruik kunnen maken van dit nr nu blijkt ook dat ik er 2 jaar aan vast zit terwijl ik telefoonisch een 1 jarig heb afgesloten dit door de verkoper ook de web pagina mijn smpel kom ik er niet uit mijn advocaat moest de brief hebben die moet aan geven dat mijn contract is opgezegd die zou afgelopen maandag opgestuurd zijn nu nog niet aangekomen vandaag vrijdag dus hoe kan dit ? wat moet ik nu?

achter gebleven rekening betalen en mijn nr weer in de lucht dit is noodzaak

Simpel
    Geachte meneer van Hest, We hebben uw klacht via Klachtenkompas.nl in goede orde ontvangen.
    U geeft hierin aan dat uw mobiele nummer zeer belangrijk is, daar u deze zakelijk gebruikt en deze ook in reclame van uw bedrijf is verwerkt.
    Verder geeft u aan niet op de hoogte te zijn geweest van de openstaande factuur.Echter hebben wij u meerdere malen per mail en sms op de hoogte gesteld, per brief naar het door u opgegeven adres en in een telefonisch gesprek met de klantenservice. Het betreft niet 1 openstaande factuur maar meerdere.Helaas is uw nummer inderdaad komen te vervallen in verband met het opzeggen van uw abonnement n.a.v. uitblijven van betalingen. Ik kan u dan ook niet helpen met het heractiveren van uw nummer.
    Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag. Indien gewenst kunt u mij ook mailen op anna@simpel.nlMet vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?