Klacht Simpel: Misleidende actie voor nieuwe bundel waarmee je ongemerktwordt opgezadeld met nieuw 2-jarig abo!

Anna62

Het abonnement van mijn mobiel kon worden opgezegd. Ik besluit het nog even te laten lopen en pas alleen mijn bundel aan.
Tot mijn verrassing heb ik (volgens Simpel) tegelijk met het aanpassen van mijn bundel, mijn abonnement met 2 jaar verlengd! En dat kan nu niet meer worden teruggedraaid. Inmiddels heb ik een nieuw abonnement aangeschaft bij een andere provider, dus nu zit ik 2 jaar lang met dubbele kosten dankzij Simpel. De call center medewerker beweert 'dat hij dit niet kan aanpassen' (lekker makkelijk) maar probeert me verder ook niet te helpen. Ik blijf stellen dat ik NOOIT kan hebben gekozen voor het verlengen van mijn abonnement want dat wilde ik pertinent niet; ik wilde nog even rondkijken en dan beslissen. Dit voelt als oplichten en is zeer klantonvriendelijk. Als zij op de site onzichtbare acties koppelen aan andere keuzes die je maakt, is dat toch strafbaar? Dit is gewoon geld stelen van je klant.
Coulance en begrip? Ho maar. Pure oplichting.

Mijn abonnement per 21 mei 2018 beëindigen, zoals ik ook heb gevraagd aan de call center medewerker. Want dan gaat mijn nieuwe abonnement in, omdat ik natuurlijk in de veronderstelling was dat ik elk moment mijn abonnement kon opzeggen (want dat was ook zo, totdat ik in januari 2018 voor een andere bundel koos)!

Anna62
Totaal geen bereidwilligheid om dit probleem op te lossen of samen tot een oplossing te komen. Ik voel me nog altijd opgelicht door Simpel.

Ook een klacht indienen over Simpel?