Klacht Simpel: mobiel met nummer behoud

Klachtnummer
# 14054
Gebruiker
Nanda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb mijn abonnement van Rabomobiel naar Simpel gedaan.
Het zou ingaan per 1 okt. 2012 maar is nog niet gebeurd.
Wat moet ik doen? Heb al dijkwijls gebeld en gemaild maar helpt niet.
Groet Nanda van Alebeek

3 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw van Alebeek,Mijn excuses voor de gang van zaken. Aangezien u geen gegevens heeft gedeeld behalve uw naam, kan ik uw klacht helaas niet direct oplossen.
    Als u naar www.simpel.nl/klacht gaat dan hebben een speciaal team klaar zitten om klachten zoals die van u met spoed op te lossen.
    U ontvangt gegarandeerd binnen 2 dagen een reactie. Mocht u daarna nog vragen hebben kunt u altijd een nieuw bericht op deze site aanmaken, deze zal ik dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.
    Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Simpel
  2. Auteur
    Nanda
    Datum
    Ik heb mijn adresgegevens aangevuld.
  3. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw van Alebeek,Bedankt voor het doorgeven van uw informatie. Ik heb uw klacht uitgezet, we doen er alles aan om uiterlijk 26-10 uw probleem op te lossen. Mocht dit onverhoopt niet lukken wordt er in ieder geval contact met uw opgenomen waarbij u een tijdelijk alternatief wordt geboden.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck,
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen