Opgelost door Simpel: Na 2 weken nog steeds niet kunnen bellen!

content Opgelost
Jeroen de Turck

Abonnement met nummerbehoud afgesloten in maart wat op 28.04.2017 zou ingaan. Simkaart volgend de mail verstuurd op 2 april, echter is deze nooit aangekomen. 25.04 hierover gebeld, nieuwe simkaart werd verstuurd, deze geactiveerd via de site, maar werkte na 2 dagen nog steeds niet. Weer gebeld, men zou WEER een simkaart opsturen, deze is nooit aangekomen, na weer een telefoongesprek wilden ze OPNIEUW een kaart opsturen (lees 4e), maar de maat is vol voor ons. Geld is wel netjes afgeschreven, we zitten nu al 13 dagen zonder mobiele telefoon! We worden er 'simpel' van.

We willen ons afgesloten abonnement annuleren omdat ons vertrouwen in simpel helemaal weg is.

We willen een andere provider, en zorgen dat simpel ons nummerbehoud doorgeeft.

Simpel
    Beste heer de Turck,

Bedankt voor uw melding.

Ik vind het vervelend om te lezen dat de simkaart van Simpel niet optimaal heeft gefunctioneerd.

Aan de hand van uw melding heb ik zojuist telefonisch contact met u gehad.

U heeft aangegeven dat het annuleren van de bestelling van uw moeder is geschied en zij inmiddels gebruik maakt van een nieuw telefoonnummer.

Gezien uw melding heb ik aangegeven om na te gaan of ik nog iets voor u kan betekenen.

Ik heb dan ook voor het ongemak uw moeder een bos bloemen gestuurd met onze welgemeende excuses. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de bij ons bekende adresgegevens.

Ik hoop dan ook met uw toestemming uw melding te kunnen sluiten.

Stefan

Simpel

Jeroen de Turck
Excuses met bos bloemen

Ook een klacht indienen over Simpel?